צילומי אוכל לפאב ג'סיקה בבאר שבע

בואו נדבר

 

איך החברה ניגשה לצילומי אוכל בפאב?

צילומי אוכל בפאב אינם דומים לצילומים במסעדה מבחינת התאורה והציוד הנדרש ולכן  על מנת להפיק תמונות מרהיבות חשוב ביותר להגיע עם הציוד המתאים. בין אם מדובר בצילומים המיועדים לרשתות חברתיות או בין אם מדובר על צילומים לפייסבוק, צילומי אוכל בפאב נחשבים הכרחיים ביותר על מנת לצלם את התמונה הטובה ביותר. 

על מנת ליצור התמונות הטובות ביותר היה צריך לחשוב מהי המטרה שאותה רוצים להעביר בצילום ומהי השפה הצילומית המתאימה ביותר. בצילומי אוכל המטרה היא לגרות את חוש הראייה וגם את בלוטות הטעם של האנשים המתבוננים בתמונות ולכן המטרה היא ליצור תמונות אשר יגרמו לאנשים לחפש את הפאב ולהגיע אליו רק בשל התמונות. 

חשיבות זוויות הצילום 

בבואם של הצלמים לצלם אוכל בפאב, היה חשוב להם להכיר את כללי הצילום המוכרים על מנת להפוך את התמונות מעניינות יותר. הכוונה היא להתייחסות לזוויות הצילום- אחת בגובה העיניים והשנייה היא זווית עילית. לכל אחת מהזוויות יש יתרונות וחסרונות ומדובר על שתי זוויות צילום המעניקות לתמונה תחושה דינמית. צילום תמונה מזווית עילית מחייב לצלם את המנות מהגובה על מנת להגיע לתוצאה הרצויה. 

צילומי אוכל לפאב ג'סיקה בבאר שבע

 

קומפוזיציה מוצלחת זה כל הסיפור

הצילומים בפאב ג'סיקה יצאו מעניינים וייחודיים, זאת בשל הקומפוזיציה הייחודית אשר תופסת את העיניים של המתבוננים בתמונות. הצלמים המקצועיים בדקו כי המנה תופסת שליש מהתמונה ואינה מרוכזת יתר על המידה, זאת על מנת להוסיף מימד של יצירתיות.

 שימוש בתאורה טבעית על מנת ליצור תמונה ייחודית 

חלק חשוב וייחודי בצילומי אוכל, גם כאשר מדובר על צילומים בפאב זה שימוש בתאורה טבעית על מנת להשיג את התוצאה הרצויה.   במסגרת הצילומים בפאב נעשה שימוש בתאורה טבעית, מה שאפשר  להעניק למנה נופך וגוון מתאימים. 

תאורה נחשבת לגורם משמעותי ביותר בצילומים של אוכל ויוצרת אווירה.אור המגיע מאחורי המנות מוסיף עומק רב. לעומת זאת, תאורה צידית יוצרת נפח לתמונה באמצעות יצירת צללים- התאורה אשר נבחרה המתאימה לפריטים אותם היה צורך להדגיש על מנת ליצור תמונות מרהיבות. 

תוספת של אביזרים לצילום

על מנת לתפוס את העיניים של האנשים המתבוננים בתמונות הצוות ולגרות את בלוטות הטעם שלהם הצוות  היה צריך להכניס חיים, רעננות ויצירתיות לתמונה. כיצד הם עשו זאת? באמצעות רכיבים שונים מלבד המנה כמו למשל כלי מטבח, מפיות ועוד אביזרים אשר ישדרגו את התמונות- כך למשל אפשר ליצור סידור תמונה שאינו שגרתי ולמשוך את העין של המתבוננים בתמונות באמצעות סידור צלחת ייחודי.

שימוש ברקע ייחודי לצורך צילום תמונות 

עוד מרכיב חשוב אשר תרם להצלחת הצילום הוא שימוש ברקע ייחודי לצורך צילום התמונות.  בחירה נכונה של רקע אשר יתפוס ויגרה את העין מצד אחד, אבל מהצד השני לא יתפוס את הפוקוס מהמנה. מה למשל? במסגרת הצילומים בפאב נעשה שימוש במגשים מיוחדים על מנת לעורר עניין בקרב אנשים המתבוננים בתמונות וכך ללכוד את תשומת הלב שלהם. 

מה עוד? במסגרת הצילומים הצלמים שמו דגש על  התאמה של צבעים בין הרקע ובין המנה- כך למשל במסגרת צילומים של פיצה, נעשתה התאמה בהתאם לצבע של הפיצה על מנת ליצור את התחושה הרצויה בקרב אנשים המתבוננים בתמונה. 

 איך יוצרים פריים מעורר תיאבון?

על מנת להשיג את התמונות הטובות ביותר הקפדנו לייצור פריים מעורר תאבון תוך שימוש בעבודה על התמונה על מנת להגיע לצבעוניות מיטבית. 

 

עוד בנושא