צילומי תדמית לעסקים

בואו נדבר

יש כמה וכמה דרכים לשווק ולמתג את העסק, לא משנה אם מדובר בעסק קטן או גדול, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות שימוש בתמונות. תמונות אלה יכולות להיות צילום מנות למסעדה, צילומי פורטרט לעצמאיים ואנשי עסקים, צילומי תדמית לעסקים בכל תחום ועוד. בשל העובדה שמרבית האנשים הנם ויזואליים כיום ושאנו מוצפים באינספור מסרים שיווקיים מסביב, סביר להניח שמה שיבלוט וישבה את עיננו יהיו מסרים ויזואליים כדוגמת תמונות, סרטונים וכו'. צילומי תדמית לעסקים מתבצעים על ידי צלם מקצועי וכמעט כל עסק נעזר בשירותים מקצועיים אלו להפיק תמונות מקצועיות לעסק.

היכן נשתמש בתמונות מצילומי התדמית?

ניתן להשתמש בתמונות למגוון רחב של שימושים לקידום ומיתוג העסק. לדוגמה: כתמונת פרופיל ו/או תמונת נושא לפרופילים ברשתות החברתיות, ערוץ היוטיוב של החברה ועוד. פרסום התמונות באתר החברה כקטלוג ו/או צוות החברה. פרסום תמונות בדפים העסקיים של החברה ברשת, פרסום פוסטים ברשתות החברתיות, שימוש בתמונות לצרכי פרינט – כלומר הדפסה של רולאפים, כרטיסי ביקור, פוסטרים, מגזינים ועוד. תוכלו להשתמש בצילומי התדמית ולשלוח אותם בבוא הזמן לעיתונים ומגזינים שונים וכן לאתרי אינטרנט מובילים שבהם תרצו לעשות כתבות תדמית ולבנות יחסי ציבור ופרסום.

כמה עולה שירות צילומי תדמית לעסקים?

מחירי צילומי תדמית לעסקים נעים בין 600 ל-2000 ₪ ויכולים להשתנות בהתאם למגוון רחב של פרמטרים. הפרמטרים המשפיעים ביותר יהיו בחירת הלוקיישן של הצילומים וזמן העבודה הנדרש. כך למשל אם הצילומים יהיו בסטודיו הם יהיו פחות יקרים מאשר צילומים המצריכים מצוות הצילום להגיע אל בית העסק או לאזור כלשהו בטבע, להעמיד ציוד צילום, תאורה ועוד. כמו כן גם הדלק וזמני הנסיעות יעלו לצלם כסף והוא יגבה את זה כתוספת במסגרת הצעת המחיר שלו. בנוסף, סשן צילומי תדמית לעסקים בדרך כלל אורך עד שעתיים. אם יש הצורך בתוספת זמן עבודה שלא בגלל הצלם. למשל כאשר חלק מהמצולמים מאחרים או כאשר בעל העסק רוצה תמונות נוספות – הרי שזה גם עשוי להשפיע על המחיר.

עריכת התמונות והגשת האלבום:

עריכת התמונות תתבצע באמצעות פוטושופ ו/או תוכנה גרפית אחרת שהצלם עובד עמה. לבסוף התמונות ישמרו כקובץ תמונה, ככל הנראה בפורמט PNG או JPG ויישמרו כאלבום דיגיטלי אל תדאגי או בגיבוי בענן. כדאי יהיה לכם בכל מקרה לגבות את התמונות בחשבון אחסון בענן, בדיסק קשיח חיצוני, על הדיסק ועל המחשב שלכם רק ליתר ביטחון. התמונות יעברו עריכה ועיבוד בסיסיים הכוללים מעט שיפור התאורה בתמונה, חיתוכים, טשטוש היכן שצריך ועוד. עריכה מלאה ומתקדמת יותר ו/או עריכה במקום הצילומים עצמו תגרור מחיר גבוה יותר עבור השירות.

לסיכום; צילומי תדמית לעסקים הנם שירות חשוב מאוד. בעידן בו האינטרנט והרשתות החברתיות שולטים יש הצורך לעדכן את אתר החברה, הפרופילים החברתיים והעסקיים ואת העוקבים שלנו בתמונות חדשות של העסק. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי שיתוף תמונות מקצועיות ואיכותיות שימחישו את האווירה הטובה ביותר, את המסרים שאתם רוצים להעביר ויחברו אליכם את הקהל.

רוצים לקרוא עוד?