איך בוחרים לוקיישן לצילומי תדמית?

בואו נדבר

צילומי תדמית נחשבים חשובים ביותר לאנשי עסקים על מנת להצעיד את העסק שלהם קדימה- באמצעות הצילומים ניתן להיחשף לאני מאמין של המנהלים ולהבין מה עומד מאחורי העסק בהתאם למסרים השונים. איך לבחור לוקיישן לצילומים- בכתבה הבאה.

בהתאם לסוג הצילום

צילומים מסוג זה כוללים מספר סוגים ולכן בחירת המקום תהיה תלויה בסוג הצילום. הנה הסוגים אשר ניתן למנות:

פורטרט:  מדובר על צילומים המתרחשים על רקע לבן והתמונה נעשית כאשר הפנים של המצולמים במרכז והם מהווים פוקוס.

צילום מבוים: מדובר על צילומים הנעשים בסטודיו וכוללים אביזרים שונים המסייעים להבנה של מהות העסק. כך לדוגמא כאשר מדובר על צילום של עורכי דין, עורכי הדין יקפידו להצטלם בחליפה.

צילומים בבית העסק:  צילומים המתרחשים בבית העסק יכולים לרמוז על סביבת העבודה. כך לדוגמא מטפל בשיאצו יכול להצטלם בבית העסק ולהראות את מהות הטיפול. 

 

איך בוחרים לוקיישן לצילומי תדמית?

 לייצור אווירה מקצועית  באמצעות שיחה מקדימה

במסגרת צילומי תדמית יש חשיבות רבה להבליט את העסק ולייצור אווירה מקצועית וחיובית על מנת לגרום לקהל לגלות עניין ולגרום לו לרצות להיות שייך ולהאמין במסרים של העסק. צילומי תדמית מחייבים מקצועיות ולכן חשוב ביותר להשקיע ביצירת שיחה מקדימה בין הצלם לבין המצולמים. בין אם מדובר על צילומים במשרד או בחוץ, יש חשיבות עליונה להשקיע ביצירת שיחה ובה הצלם ילמד כמה שיותר פרטים על העסק ועל המצולמים על מנת להעביר את המסר הרצוי באמצעות התמונה.

 סטודיו או בטבע?

בחירת המקום מהווה החלטה חשוב ביותר ליצירת התמונה המתאימה אשר תסייע ליצור את התדמית לעסק. צילומי תדמית צריכים להפיק את התמונה הטובה והאיכותית ביותר, כאלה שהקהל יתבונן בהם שעות רבות ויגלה עניין רב. ישנם אנשים המגלים קושי רב להיפתח מול המצלמה ודווקא עבורם ראוי לבחון את הרעיון של צילומים בטבע. צילומים בטבע יאפשרו למצולמים להרגיש משוחררים יותר וכך תהיה להם אפשרות להציג צדדים אחרים ופתוחים יותר לקהל היעד אליו הם מעוניינים לפנות. 

הצילומים צריכים לספר את הסיפור של העסק שלכם ויש חשיבות רבה לבחירת המקום. לא תמיד הצילומים יתקיימו במקום סגור אלא בהתאם לאופי של העסק. כך לדוגמא, אם מדובר על  סטודיו לאימוני כושר, הרי ניתן לצלם בסטודיו וגם לצאת החוצה על מנת לאפשר לאנשים המתבוננים בתמונה לחזות באימונים בחוץ ולא רק בתוך הסטודיו. אין ספק כי אימונים אשר נערכים באוויר הפתוח יהיו מעניינים יותר ויאפשרו הצצה לשגרת אימונים. לעומת זאת, אם מדובר על משרד פרסום

 בחירת לוקיישן בהתאם לקונספט של הצילומים

 במסגרת הצילומים חשוב ביותר לבחור קונספט מנצח במסגרתו יש לקבוע את המקום המדויק אשר יכלול את התפאורה הרצויה. בעת בחירת הקונספט חשוב ביותר לשאול את השאלה המרכזית- מהו המסר אותו אתם רוצים להעביר בתמונה? המסר צריך לשקף את האני מאמין שלכם בנוגע לעסק. מה הכוונה? משרד פרסום המפרסם משקה מסוים ירצה להעביר את העדכניות והדיוק עבור קהל הלקוחות ולכן הקונספט יכול להיות צילום של מובילי דעת קהל  הנהנים משתייה של המשקה.

הכי חשוב- להנות מהחוויה

צילומים מסוג זה כוללים הכנות רבות נוסף על בחירת מקום כמו איפור ושיער וחשוב ביותר להנות מהחוויה- אחרי הכל, לא בכל יום מגיע צלם מקצועי לצלם אתכם בבית העסק או בחוץ. התמונות מספרות את הסיפור של העסק שלכם ומשדרות את התחושות והמחשבות שלכם, בייחוד כאשר מדובר על מצלמה מקצועית הלוכדת לא רק את הבגדים והאיפור אלא גם את הבעות הפנים שלכם. אם אתם לא מחייכים מתוך כוונה ברורה, הרי המצלמה תראה זאת והתמונה תהיה בהתאם. 



 

רוצים לקרוא עוד?