צילומי תדמית – בסטודיו או בבית העסק?

בואו נדבר

לקוחות שמזמינים צילומי תדמית מתחלקים לשניים, בגדול: אלה שטוב יותר לצלם בסטודיו ואלה שהכי טוב ויעיל לצלם במקום העבודה שלהם, בבית העסק. לכל אחד מהם יש מאפיינים משלו שמתאימים גם לכך וגם לסשן השני, אבל בסופו של דבר, אם יש לכם אפשרות רק לבחור בסשן אחד להלן כמה דגשים שיעזרו לכם להחליט איפה הכי טוב לצלם אתכם לצילומי תדמית.

לוקיישן מעניין שווה הכי הרבה

לוקיישן הוא המיקום של הצילומים, הזירה שבה הכל מתרחש והיא זאת שמוצגת גם בסרטון. ברור שאם יש לכם בית עסק מעניין שיש בו הרבה אפשרויות להציג ויזואליה מעניינת, כלומר להוציא תמונות אסתטיות ויצירתיות, העסק שלכם עדיף מאשר סטודיו גנרי כלשהו. בדרך כלל, אם המקצוע שלכם דורש ציוד ומתקנים מיוחדים הוא לא יוכל לעבור לסטודיו. בסטודיו לא נוכל לצלם את המתקנים שלכם ולא נוכל להביא יותר מדי ציוד. במובן הזה, אם יש לכם עסק ש"סקסי" לצלם בו פעילות כמו בישול, אפייה, שיפוצים או עבודות מעניינות, עדיף לצלם שם למרות העלויות של הכנת המקום.

סטודיו מתאים לצילומים ייצוגיים

כל מי שצריך צילומים ייצוגיים לאתר, לכרטיס ביקור, להגשה לגופי תקשורת או לתיקי מצגות, יודע שהכי טוב להשתמש בתאורה מקצועית וברקע נכון ומתאים לצילום. בסטודיו אפשר לקבל את התוצאות המתאימות ביותר למי שמחפש צילומים כאלה שצריך בהם רקע אחיד ומקומי. לסטודיו גם יש בדרך כלל קשרים מקצועיים עם מלבישות ומאפרות שמתאימות לכם את הבגד הנכון והסטיילינג במקרים מסוימים, וגם מאפרות אתכם באיפור שמכין אתכם לתאורה האכזרית והחושפנית מדי של הצילום. סטודיו מקצועי הוא המקום הטוב ביותר לצילומים שלא נחוצה בהם אווירה כי אם הצגה מיטבית של הלקוחות.

צילומים למטרת הצגת תכלית

אם אתם רוצים להוכיח למשקיעים, לשותפים לעסקים או ללקוחות פוטנציאליים מה אתם עושים בדיוק, צילומים מחוץ לסטודיו עדיפים. הצגת תכלית והיכרות עם הלקוח, המוצרים והשירותים שלו דורשת לפעמים יציאה לשטח, לבית העסק או ללקוחות שלו. לפעמים מעצבי פנים ייקחו אותנו לבית שהם מעצבים או אדריכלים וגננים ייקחו אותנו לצלם אותם בבניינים ובחצרות שהם עובדים עליהם, כי זה הדבר הנכון ביותר – להציג את תכלית הצילומים. אם יש מקום שאפשר לצלם מבלי להסתבך בלוגיסטיקה או בעלויות סבירות, אין סיבה להסתפק בצילומים של מישהו אחר כשאתם יכולים להצטלם ישר במקום ועוד לדבר למצלמה בסרטון. זה הכי יעיל והכי אמין מבחינת הלקוח.

צילום מי שמתקשה להשתחרר

יש אנשים שנוח להם לדבר רק ליד השולחן שלהם. יש אנשים שצריך להוציא מהעסק כי רק במקום כמו הסטודיו הם מצליחים להתנהג בטבעיות ולשתף פעולה עם הצלם. אם אתם מזהים את עצמכם קחו בחשבון שאפשר בהחלט לצלם אתכם בצורה הנוחה והמתאימה לכם ביותר לפי הצרכים שלכם, וזה חשוב לבחור בלוקיישן הנכון שבו תשתחררו ותתנהגו בטבעיות.

רוצים לקרוא עוד?