צילומי תדמית לעסקים – לאיזה סוג עסק זה מתאים?

בואו נדבר

 

כבר שנים שכל עסק יודע שיש לו סיפור שחובה לספר בצורה הנכונה ביותר, זאת כדי שהלקוחות והשותפים הפוטנציאליים לעסקים יידעו בדיוק מי אתם. צילומי תדמית לעסקים הם דרך נוספת של "סטוריטלינג" והם נעשים בצורה ויזואלית עם אמירה אישית, עסקית, עניינית שהופכת את המסר שלכם לברור ומעניין יותר. בניגוד לסרטוני תדמית, צילומי סטילס הם צילומים שכל עסק זקוק להם לחומרים שיווקיים אבל בעיקר, תיעוד הצוות שלכם הופך את הפנים של העסק לברורים ומקצועיים יותר, הרי כך הלקוחות יכולים להרגיש את האנשים שעומדים מאחורי הפרסומת ולדעת ש"הם לא קונים חתול בשק". הם צריכים להיות אסתטיים ואמינים, אבל בעיקר אפשר וצריך ליצור מהם את הסיפור של העסק. האימג' של המקום יוצר אווירה ומסר שלא תמיד אתם רואים בעיניים העסוקות שלכם, אבל צלם שבא אליכם למשרד קולט אותו ויודע איך להעביר אותו במיטבו בתמונה.

צילומי תדמית לצורך יצירת זהות ברורה למותג

כחלק מהצגת העסק שלכם ובניית הזהות שלכם כמותג אתם יכולים להשיג הרבה יותר בעזרת צילומי תדמית. אנחנו מתרשמים תמיד ממראה עיניים ולפעמים מילים לא יכולות לעשות את העבודה שהחיוך שלכם עושה בתצלום, או שהמקום שעיצבתם לכם כסביבת עבודה פשוט יכול לדבר בשמכם. כך שאם מישהו ישאל אתכם עם מי אתם עובדים ואיפה, למשל, צילום כזה יכול לספר לו את הסיפור השלם גם מבלי שתצטרכו לומר מילים נוספות. הוא יבין מהצילום למה אתם שם ומה העסק שלכם מייצג. זהו אמצעי נוסף להעביר מסרים לא מילוליים, להעמיד את הצוות שמגיע לו כל הקרדיט על העבודה שלו לצילום משותף כדי שיבינו גם מי האנשים שעומדים מאחורי המותג שלכם ולמה הוא כזה.

להפוך את העסק לאישי יותר

היום, הפרסונליזציה של חברות ומשרדים חשובה מאוד כדי לתת תחושה לאנשים שיש עם מי לדבר, שאפשר למצוא אוזן קשבת ושיש כתובת למיילים שהיא לא רק דיגיטלית. זה יתרון נוסף של צילום תדמית כזה, שנמצא באתר שלכם ומשמש אתכם לעשות היכרות עם הצוות שמטפל בפניות של הלקוחות שלכם. זה מרגיע במיוחד בעידן כמו היום, שבו הכל נעשה מהבית כמעט ואין מגע פנים אל פנים. זה הופך את העסק שלכם לאנושי יותר וזה מוכיח לאנשים שלא מדובר רק באתר או במשרד שלא יודעים מי נמצא בו, אלא צוו שלם של אנשים שיודעים מה לעשות וכיצד לעזור ללקוחות שלהם.

צילום בונה לא רק מותג

העסק שלכם הוא לא רק מותג אלא עסק שיכול להשתמש בצילומי תדמית גם כדי להעביר מידע ומסרים על אופי העבודה שלכם. אתם יכולים להצטלם בשטח ולא רק במשרד, מעין המחשה והדגמה לכך שהעסק שלכם בנוי מאנשי מקצוע שיודעים מה הם עושים וגם משתף לקוחות ועמיתים בעשייה שלכם. כשאתם חושפים את מאחורי הקלעים זה גם מוסיף הבנה טובה יותר של העבודה והתנאים והלקוחות שלכם מבינים טוב יותר מה אתם יכולים לעשות למענם ולהיות מדויקים בהזדמנה ובציפיות שלהם מכם.

רוצים לקרוא עוד?