צילומי תדמית – הכירו את הצוות שלכם ללקוחות שלכם

בואו נדבר

תקופת הקורונה הביאה אתה המון שינויים. הרבה עסקים התחילו לעבוד ולתת שירות מהבית ובכך נכנסנו באופן רשמי לעידן הדיגיטלי שבהחלט לא מחייב פגישה פרונטלית כדי לעשות עסקים. אפשר להגיד שהמצב הזה הביא חוקים חדשים למשחק בכל מה שקשור ביצירת אמון בין נותן שירות ללקוח. צילומי תדמית מקובלים מאוד למטרות שונות כמו מיתוג העסק שלכם, וזוהי דרך מצוינת נוספת לעשות היכרות עם הצוות שעושה את העבודה ודואג ללקוחות שמכירים אותם רק ממיילים ומטלפונים. זוהי דרך נהדרת להביע אמון באנשים שלכם ולהציג אותם לקהל כשאתם יודעים בדיוק איזו עבודה מצוינת הם עושים מאחורי השולחן במשרד.

שימור לקוחות על ידי יצירת אמון ונופך אישי

לקוחות זקוקים לא רק לאתר אמין וידידותי למשתמש אלא גם לקול אנושי לפעמים. נכון שהתרגלנו לקנות הכל באינטרנט ואנחנו גם ממלאים טפסים ועושים סידורים ודואגים לתשלומים דרך אתרים, אבל הצורך בהיכרות אישית לא נעלם. אנחנו זקוקים מדי פעם לשיחת עבודה עם האנשים שמטפלים בסידורים שלנו ואנחנו גם נזקקים מדי פעם לשירות שרק אנשים יכולים לתת. זה דורש אמון מסוים ויצירת קשר אישי עם הלקוחות וזה מוכיח את עצמו בשימור הלקוחות שלכם שלא יזלגו למתחרים. כשאתם מראים ללקוחות פנים מאחורי המייל הגנרי והחתימה העסקית, אתם מוכיחים להם שיש בני אדם שמקשיבים להם ומבינים מה הם צריכים ולכן גדל הסיכוי מבחינתם שירצו לקנות אצלכם. יש מענה אנושי, יש עם מי לדבר, יש שיקול דעת של אדם ולא רק מכונה ואת זה רק צילומי התדמית יכולים להוכיח להם.

ותק דורש היכרות אישית

ככל שאנשים עובדים יותר עם העסק שלכם הם סקרנים לדעת מי נותן להם את השירות ומי עוזר להם. זה מצוין לא רק למקרים מצערים של הגשת תלונות, אלא בעיקר כדי להגיד תודה, כדי להרגיש שיש עם מי לדבר גם בשאלות נוספות ולקצר תהליכים במקום לחכות למיילים. תמונות של הצוות שלכם מוכיחות ללקוחות ולעמיתים ולשותפים שאתם מעריכים את השירותים שהם נותנים ולכן גאים להציב את האדם במרכז העסק. זה עוזר מאוד גם למיתוג ולניסוח חזון חברתי בתקופה שבה ערכים כאלה קובעים לפעמים אם לקוחות ירצו לקנות אצלכם או לא. אנחנו כבר לא חיים בתקופה שבה לא מעריכים את התרומה של העובדים שלכם מעבר לתלוש משכורת, אלא מפרגנים להם ונותנים להם קרדיט על כך שהם עושים את המותג שלכם למה שהוא. זו בדיוק התדמית שאתם רוצים להציג לעולם.

צילומי תדמית דורשים מקצועיות וניסיון

בצילומי תדמית של הצוות שלכם אנחנו עושים את המרב כי להציג את המיטב של האנשים שלכם, בסביבה הטבעית ובצורה מעוררת השראה והערכה. עיצוב הסט של הצילומים כדי שימצה את הפוטנציאל שלו הוא עבודה של אנשי מקצוע מנוסים ובעלי ידע וציוד מתקדם כמו שלנו, ואנחנו יודעים לעבוד נכון עם כל עסק מכל תחום שהוא.

לפרטים נוספים – צרו קשר

 

רוצים לקרוא עוד?