צילומי תדמית מחיר – מה זה כולל והאם זה שווה לכם?

בואו נדבר

צילומי תדמית חשובים מאוד כמעט לכל עסק כיום. בעלי עסקים, יזמים, מאמנים עסקיים, עצמאים ובתי עסק הרוצים לשווק ולמתג את העסק בצורה נכונה ידאגו לצילומי תדמית מקצועיים, אותם יוכלו להעלות לאתר האינטרנט של החברה, לרשתות החברתיות, כפרופילים עסקיים ואפילו למיצגי פרסום מודפסים שונים. צילומי תדמית יכולים להיות צילומי פורטרט, צילומי העובדים ו/או הלקוחות שלכם, צילומים של שחקנים וניצבים בסיטואציות מאולצות ועוד. אלה יכולים להתקיים בסטודיו, בשטח בית העסק או בכל מקום אחר בהתאם לצרכי העסק ולמסרים שתרצו להעביר בתמונות. התמונות יכולות להיות רציניות, כמו למשל אנשים עם חליפה ופרצוף של "שווה לעשות איתי עסקים" ויכולים להיות תמונות גם יותר קלילות ומהנות ולשדר את זה ללקוחות שלכם.

כמה עולים צילומי תדמית?

בכל הנוגע לשירות צילומי תדמית מחיר יכול לנוע בין 600 ל-2000 ₪ בדרך כלל. הטווח מחירים הוא גדול כי הוא מאוד תלוי בסוג הצילומים, היכן הם נערכים, כמה זמן הם אורכים, האם הם דורשים גם עריכת פוטושופ במקום או עיבוד תמונה בסיסי בסטודיו ובפרמטרים רבים אחרים.

הנה כמה מהפרמטרים המשפיעים על מחיר צילומי תדמית:

  • מקום – בחירת הלוקיישן (בשפה המקצועית) לצילום יכול להשפיע בצורה מכרעת על המחיר הסופי. אם בעל העסק מגיע אל הסטודיו, אל חברת הצילום ומצטלם בסטודיו, הרי שכל הציוד כבר מוכן, התאורה במקום, הרקע מוכן, הצילומים יהיו מהירים יותר, אין עלויות של דלק וזמני נסיעות של צוות הצילום, אין צורך להוביל ציוד וכו'. כאשר מדובר בצילומים המצריכים את הרקע של בית העסק ו/או העבודה השוטפת בעסק – סביר להניח שהמחירים יהיו מעט יקרים יותר.
  • זמן הצילומים – אורך זמן הצילומים בצילומי תדמית אורך כשעתיים לערך. במידה ויש חריגה משמעותית מטווח הזמן הזה בשל סיבות שאינן קשורות לצלם הרי שהמחיר יגדל בכל שעת עבודה נוספת של הצלם.
  • רמת עריכה – יש עריכה ועיבוד בסיסי של כל תמונה מצולמת אותה עושה הצלם, לרוב במחשב שלו בסטודיו ובזמן שלו – ואז מגיש את העבודה לבית העסק בטווח זמן של בדרך כלל עד כמה ימים מיום הצילומים. כאשר צריך לבצע עריכות פוטושופ ועיבוד תמונות מעמיק יותר במקום הצילומים המחיר יהיה יקר יותר.
  • איפור ועיצוב שיער – ישנן חברות צילום מקצועיות המספקות גם שירותי איפור ועיצוב שיער. גם גברים טוב שיתאפרו לפני צילומי תדמית. האיפור כמובן יהיה עדין יותר אולם בהחלט חשוב להפקת התמונה האיכותית הרצויה. לעתים גם ניתן להזמין אנשי מקצוע פרטיים ולא דרך הסטודיו ובכך לחסוך מעט בעלויות.

לסיכום; צילומי תדמית חיוניים מאוד לכל בית עסק. הם משדרים רצינות, מקצועיות ועוזרים להעביר מסרים וחוויות מבית העסק ללקוחות ולחבר אותם אל העסק. צילומי תדמית יכולים להיערך בסטודיו, בבית העסק, בטבע ובמקומות נוספים בהתאם לקונספט הנדרש ולחוויות שרוצים להעביר בתמונות. ניתן להוזיל את העלויות במגוון דרכים ובעיקר כאשר מזמינים את הצלם לסשן צילומים מספר פעמים, ניתן יהיה לבקש הנחה כוללת. כמו כן ניתן להוזיל את המחיר על ידי צילום בסטודיו עצמו, עריכה בסיסית יותר של התמונות ועוד.

רוצים לקרוא עוד?